Wednesday, July 22, 2009

Pengacara Hot (Amran & Ema)




huhu !!!Panas2 itu la yang dapat saya tulis kat sini hahaha .... bukan panas terkena bahang matahari atau air panas tapi pengacara panas kot huhuhu jangan marah eak korang berdua bila baca blog aku ini hihihi.....maybe baju yang korang pakai tu kot huhuhuhu


OK meka berdua nie jadi pengacara ari tu sempena sidang media, so demi menghangat kan suasana meka pun pakai la baju berapi huhuu eh! betol ke ada api...x ada lah maksud aku warna merah tu hahaha....padan tak? Padan la kan, kalau tak padan, why meka pakai sedondon huuhu
Saya pic meka berdua nie selepas sidang media tu...mula2 jual mahal gak...hampeh betol, bila dengar nak masuk dalam blog aku...amboi mesra alam pulak meka buat eak!!!! Tak sesuai huhu!!! Apa2 pun thanks sudi bergambar eak huhuhu!!!

Untuk peringkat akhir juara asyik solo 2009 26/7/09 nanti hanya Ema saja yang berganding dengan Iven Teoh (eh! betol ke aku eja nie ?) tapi si Amran tak. Amran akan jadi watak Pokos pada malam final nanti huhuhuu...nak tangok dia beraksi tungguuuuuuu k. Siap ada Nyayi lagi tu...nak tahu lagu apa hehehe (sori pokos aku pecahkan rahsia lagu yang awak nyayi nanti huhu) Amran nyayi lagu Pria Terhebat haha aku tak tahu why dia nak nyayi lagu tu huhuhu apa pun harap persembahan best la malam tu k. All the best..

2 je aku nak cerita untuk ari nie....c next time.

Thanks to Suziemclean n Hardy coz join my blog, thanks...

Aborrrr......

1 comment:

  1. Long..Long...xsayang molot yerk...mana janji nak bg gambar nie..pandailah nak simpan sendiri2...xpatut!!!

    ReplyDelete