Wednesday, July 29, 2009

Bintang Tiga


Agrhhhh!!!!! Itu yang adat aku gambarkan.....susah nak percaya lagu aku akhirnya di nobatkan antara yang terbaik dari 8 lagu dari komposer lain yang mereka pertaruhkan... memang malam tu kesemua 7 lagu yang dinyayikan oleh p-nalis, memang best2 sokmo....sebab orang kita memang berbakat dalam penciptaan lagu2. Kalu tak percaya dengarlah asyikfm dalam rancangan Rentak Genen (rentak sekarang) semua lagu2 memang best2 belaka.



Mula2 dengar music saya d gubah semula oleh okestra RTM memang dah lari dari konsep asal lagu saya...tapi saya try trima la coz that is my song. So lama2 dgr best la plak huhuhuu


pada masa tu penyayi saya tidak dapat mensesuaikan lagi dgn okestra so byk la mistake tapi dapat di atasi gak....


So tak sia2 dia dapat membawa lagu saya coz bangga jugak wei hehe....tapi sebelum tu saya memang risau giler coz semasa latihan untuk malam final tu die asyik lupa lirik je bila okestra play, so saya bagi syko kit kat dia hahahahah jahat gak aku nie hihihi.




Aku cakap, jangan hampa kan peminat awak coz meke dtg dari jauh (Perak) untuk sapport awak so jangan lupa lirik n kalu memang dah btol2 x ingat blasah je, tapi jangan stop nnt penonton prasan.... so wat yang terbaik. Bukan untuk aku tapi untuk diri awak n yr sapporter. Saya dah g green light sepenuhnya so ikut suka awak nak bawak lagu ne mcm mana....



Akhirnya die berjaya bawak lagu tu dgn baik pada malam final Juara Asyik Solo 2009. Walau ada sumbang2 kit huhuhu.. Kira yang terbaik la die dapat No 3, Rm 6000 weh...beserta dgn Tropi n Sijil. Aku plak mendapat Pencipta lagu terbaik untuk lagu Bintang..... memang sungguh bermakna dalam hidup saya. Saya tak kan lupa kan...Komposer gan Penyayi sekali naik atas stage....thanks alot to Juri....


Itu saja yang dapat saya kongsi....tunggu ada lagi story wehhh...


Thanks to suzie coz bg komen...nice


Aborrrr......














No comments:

Post a Comment