Friday, July 17, 2009

Asyikfm My station (Juara Asyik)


ketemu kita lagi...huhuhuhu banyak kenangan dengan asyikfm, saya nak cerita pun tentu tak habis kan haha apa2 pun ini la station kegemaran saya selain radio lain yang sedang keudara dengan nya cewahhh mcm apa plak kan.


banyak jugak kenangan pahit manis dan pahit telah saya tentu tempuh sepanjang berada di sini tetapi itu la dugaan namanya kan,,, tak ada dugaan bukan hidup namanya...betol tak !!tapi itu cerita lama, yang lama biarlah yang lama kan, jangan di kenang2 kn kata orang tu... kalau di kenang masih parah namanya tu....let it go.....


apa2 pun tahun nie 2009 asyik telah wat show besar iaitu Juara Asyik Solo 2009 yang menampil 8 orang peserta final di peringkat akhir.... dari 10 lokasi yang kita jelajah dapat lah kita kumpul 40 orang utk peringkat saringan di angkasapuri kuala lumpur. Dari 40 org tu di jadikan 8 orang, huh!! bukan senang tu saya rasa.... pening jugak la para juri untuk memikirkan 8 org terbaik....


Tapi itu la adat pertandigan kata org kan.....so 8 org telah di kenal pasti cewahhh. emmmm sori eak aku lupa la nama di orang tu... x pe next post aku bagi tau k.... tapi yang pasti 5 gurl dan 3 dude huhu... jangan lula 26/7/o9 - 8.30 mlm di tv 2. saksi kan mereka k. ok la ini saja la utk ari ne....tapi ada lagi ....banyak lagi info pasal Juara Asyik Ini tunggu.....


Aborrr.....

No comments:

Post a Comment