Monday, July 20, 2009

Bengkel latihan Juara Asyik 2009


Ini baru di katakan gitar terjun huhu betul ke? ntah la...tapi myb gak kan haha.. Time ini tak ada player untuk mereka berlatih huhu... Bukan tak ada tapi besok nya nanti mereka berlatih dengan kombo RTM so mlm tu kira blasah gak la saya main...kiranya saya tolong cikgu Awang je...

Ada 2 3 lagu je yang dapat main denagn betol coz saya dah tahu kod lagu tersebut huhuu yang tak berapa tahu tu kiranya blasah je huhu...tapi masih d backup oleh Cikgu Awang... Malam tu saya main lagu Yuna, Aliyah, Elyana dan lain2 lagi... Huh best siot rasa mcm orang pro je hehehe

Time ini bebudak peserta akhir juara asyik sedang mempraktis lagu yang bakal di nyayi di akhir nanti....tapi yang bestnya Bos besar Asyik (Pengawal Asyikfm) turut join ke pentas untuk menghappening lagi suasana huhuu caya la bos...sporting habis, siap menari lagi tu...tak caya tengok la bos kita yang berdiri di belakang tu yang bertudung...haha siap menari lagi tu...coz susah nak tengok bos nak dance nie huhu

Apa2 pun bengkel tak berakhir di situ banyak lagi bengkel2 yang sedia ada untuk mereka. Ini sebahagia sahaja..

Itu je lah yang saya nak story ari nie... C next time

Aborrrr......

No comments:

Post a Comment