Monday, July 27, 2009

Bintang _ Bersinar D Malam Final....

Masa yang d tunggu2 akhirnya tiba jugak, bila dah berkali2 membuat latihan vokal dan persembahan untuk malam final nanti... coz sebelum malam final latihan demi latihan kena wat jugak coz no error di final nanti...

So ini lah bintang saya huhuhu tak ada lah lawak je, dia nie Wah Moliz yang membawa lagu Bintang dan juga membawa lagu pilihan sendiri Iaitu kalis rindu dari nyayian Elyana...huh berdebar-debar siot, masa tunggu die wat persembahan, hahaha macam aku plak yang nak nyayi kat atas stage hahahaha

Apa2 pun wa memang puas hati la dia wat persembahan pada malam tersebut, satu je yang aku risau, jangan dia lupa lirik sudah la...nanti markah akan d potong, so nasib la dia tak lupa lirik malam tu....saya memang berpuas hati....kalah menang, itu lain cerita yang penting persembahan mesti power...

Penyokong dia memang ramai malam tu huh!! siap ada sepanduk lagi tu.. kabarnya ada 2 bas yang turun dari Gopeng huh!! Bersemangat penyokong Moliz. So tentu korang pun dah tgk dia wat persembahan....mcm mana? ok tak? Itu terserah pada anda...untuk menilai.

Dress mcm mana? ok tak, pada saya ok kot hahaha...blasah je huhu.. tapi kena la kan dengan temanya bintang yang bersinar d langit huhuhu

ok tu je yang aku nak story...

lain kali saya cerita lagi....

Huhuhuhu

Aborr.....

1 comment:

  1. haloo..bkn ko xtau saper yg pilihkn bajukannn...u know mee!!!!ahakk..

    ReplyDelete