Sunday, July 19, 2009

My singer-Bintang (wah moliz)


ke temu kita lagi ari nie......
huhuhu dah tengok kan sapa pic yang saya paparkan nie huhuhuhu.. ok nie la Wah Moliz yang terpilih untuk menyayikan lagu saya pada final juara asyik solo 2009 pada 26/7/09 nanti.

huh!! berdebar siot! coz tak sangka lagu saya akan terpilih untuk Juara Asyik nie... yela kan bukan sikit penyertaan yang terima.... dan lagu2 yang asyik terima pun smua berbakat besar. Tapi itu la kan kalu dah rezeki kita...lagu kita akan terpilih jua....

so nie lah dia Wah Moliz yang akan membawa lagu saya yang bertajuk Bintang pada final Juara Asyik Solo 2009....mula2 nak sesuaikan lagu ini dengan dia memang payah coz ada part2 tertentu yang memang payah nak dia sesuaikan. Sampai satu masa pun say jadi Down, tapi nasib baik ada kawan2 yang bagi cool, coz biasa lah mula2 tu memang payah nak buat....tapi dah 2 ari nie dengan dia nie, ada la peningkatan sikit....hahaha biasala tu...

Selain membawa lagu saya dia turut membawa lagu pilihan dari penyayi Elyana - Kalis rindu. Lagu tu tak ada masalah la pada dia, just lagu saya je kena sesuai kan dengan dia haha. dia pun ada komen lagu saya nie pelik sikit starting die... ada tegang kendur melody die hahaha saya pun ckp memang pelik tapi indah huhuhuhu.

Tapi itu la, masa saya tulis blog nie pun perasaan risau tu ada lagi, coz takut pancit di tengah jalan. Tapi harap2 tak mcm tu la. Saya masih meletak kan harapan kat die. Soal menang @ kalah itu pekara ke 2, janji dia dapat menbawa lagu ini dengan sempurna...

Itu jelah untuk saya kongsikan dengan anda smua...kalau nak lihat die mcm mana membawa lagu Bintang saya sambil d iringi oleh okestra RTM saksi kan Juara Asyik solo 2009 pada 26/7/09 jam 8.30 di tv2. saksikan ok....

All The Best Wah Moliz....

Chaiyok.....

No comments:

Post a Comment